Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със спирачките.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със спирачките.

    Колеги здравейте. Снощи реших да правя ръчната като мислих че не е стегнато жилото , защото едното колело спира а другото изобщо. Та в последствие разбрах че механизма на апарата ( за ръчната ) е блокирал. Разглобих апарата ,но не можах да оправя нищо ,даже едва го сглобих после . Та сега спирачките не са като хората. Снощи обезвъздушихме проблемното колело , но сега като карам ,колата не е същата . Гумите влачат , ако натисна педала с два крака и като натисна последователно педала някоко пъти и той става твърд. Ако някой може да ме насочи какво да правя да казва че ме е страх да я карам така колата.

  • #2
    Преди около месец и аз имах проблеми със задно ляво колело(Диск, не барабан). Оказа се че ми е повредено (ръждясало) жилото. Смених ги и двете и всичко се оправи. Видях зор с прибирането на цилиндърчето, но все пак успях-за да се прибере използвах клещи с тънки човки и въртях по посока на часовниковата стрелка.
    Last edited by cakow_im; d.m.y г., 19:09.
    Alfa Romeo 146, 16V, TS, 2000

    Comment


    • #3
      От поста ти не става много ясно, но сякаш си открил проблема, но не си го отстранил
      Напиши за всеки случай коя година и двигател е колата, както и дали са дискови или барабанни спирачките.
      Аз бих те посъветвал да свалиш и сервизираш основно и двете задни спирачки - спирачни апарати, маркучета и прочие. Не струва никак скъпо.

      Това с натискането на педала с двата крака не го разбрах, но щом ти се втърдява педалът след последователни натискания, значи имаш въздух по системата.

      Ако не ти е ясно какво точно правиш, най-добре отиди при квалифициран майстор. Това са спирачки, не е шега работа.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
        От поста ти не става много ясно, но сякаш си открил проблема, но не си го отстранил
        Напиши за всеки случай коя година и двигател е колата, както и дали са дискови или барабанни спирачките.
        Аз бих те посъветвал да свалиш и сервизираш основно и двете задни спирачки - спирачни апарати, маркучета и прочие. Не струва никак скъпо.

        Това с натискането на педала с двата крака не го разбрах, но щом ти се втърдява педалът след последователни натискания, значи имаш въздух по системата.

        Ако не ти е ясно какво точно правиш, най-добре отиди при квалифициран майстор. Това са спирачки, не е шега работа.
        Майче малко поикономисах от информацията. Значи колата е 145 1.7 16в боксер 94' година ( дискови спирачки ABS - неработещ). Проблема беше че като дръпна ръчната, колелото не държи изобщо , при натискане на педала колелото спира . И видях че механизма при апарата не работи и в опита си да го оправя , така оправих нещата че сега е малко неппиятно карането. Има спирачки , но не са както преди . Тия дни ще ходя да оправям апарата , и после ще пиша какъв е бил проблема.

        Comment


        • #5
          Колеги да попитам , каква е последователността за обезвъздушаване. От кое колело се почва, че не помня вече .

          Comment


          • #6
            няма значение от кое ще почнеш. другото е че ръчната спирачка се регулира само при смяна на задните накладки, да не си я въртял нещо.
            точка

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
              няма значение от кое ще почнеш. другото е че ръчната спирачка се регулира само при смяна на задните накладки, да не си я въртял нещо.
              Колата е със сменени дискове и накладки (всичките) освен при смяната да са направили нещо и апарата да е дефектирал. Трябва си сервиз сам мога само да обезвъздуша и на заплата да отида до майстора.

              Comment


              • #8
                при смяна на задни накладки, ръчната винаги се настройва наново. разхлабваш и винта и я вдигаш на 3-ти зъб. помпиш педала на спирачката няколко пъти и стягаш винта на ръчната докато ти блокират колелата и после проверяваш дали се въртят свободно,това е. ето тук на 24-та страница пише. може да видиш и как да си оправиш механизма

                http://gg-bg.org/tmp/alfa/Alfa%20145...kes/brakes.pdf
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  при смяна на задни накладки, ръчната винаги се настройва наново. разхлабваш и винта и я вдигаш на 3-ти зъб. помпиш педала на спирачката няколко пъти и стягаш винта на ръчната докато ти блокират колелата и после проверяваш дали се въртят свободно,това е. ето тук на 24-та страница пише. може да видиш и как да си оправиш механизма

                  http://gg-bg.org/tmp/alfa/Alfa%20145...kes/brakes.pdf
                  Благодаря за информациатя колега .

                  Comment


                  • #10
                    Колеги, да не отварям нова тема, тъй като и моя проблем е в спирачките. Автомобила е 145 1.9ТД, 1995г. Проблема е: педала на спирачката има доста голям луфт през който нищо не става. После изведнъж се втърдява, се едно съм стъпил на желязо. Няма почти никакъв ход за регулиране на спирачното усилие - празен ход и изведнъж твърд. Автомобила спира, но е доста неприятно и неистествено.
                    Някакви идеи?

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от p_yanev Покажи съобщение
                      Колеги, да не отварям нова тема, тъй като и моя проблем е в спирачките. Автомобила е 145 1.9ТД, 1995г. Проблема е: педала на спирачката има доста голям луфт през който нищо не става. После изведнъж се втърдява, се едно съм стъпил на желязо. Няма почти никакъв ход за регулиране на спирачното усилие - празен ход и изведнъж твърд. Автомобила спира, но е доста неприятно и неистествено.
                      Някакви идеи?
                      Вероятно има въздух в системата. И аз имах подобен "празен ход" на педала. След смяна на спирачната течност и обезвъздушаване нещата се коригираха
                      Огнян Стойнев - Сватбен фотограф

                      Comment


                      • #12
                        И аз на това се надявам и тази седмица ще го свърша. Дано само не е повреда в самия спирачен апарат.

                        Comment


                        • #13
                          И аз да не отварям нова тема да попитам, карам си аз колата и като натисна рязко педала или след няколко завойчета с по-голяма скорост (а наляво, а надясно) и педала ми всякаш прескача и не спира.... ?!
                          Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от bios_rage Покажи съобщение
                            И аз да не отварям нова тема да попитам, карам си аз колата и като натисна рязко педала или след няколко завойчета с по-голяма скорост (а наляво, а надясно) и педала ми всякаш прескача и не спира.... ?!
                            Виж спирачните дисковете,може да са криви
                            Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
                            Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

                            Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
                            Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

                            Comment


                            • #15
                              ем да видя колко да видя , ще видя
                              Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                              Comment

                              Working...
                              X